Pages

Monday, December 6, 2010

Fitry Merasa Bekam (Couping)

Starring:        Mohd Fitry Ramly
                    Haji Shukor

Cameraman: Aku ler..hahhaha

Hari tu ada lar badan aku rasa cam tak best sikit lar.Buat kerja pun tak sedap jadi cam biasa lar ada ar berfikir nak bagi release sikit stress bagi badan rasa sedap sikit.Dalam duduk termenung jap tu baru ar teringat dah lama tak pergi bekam jadi aku pun ajak ar pergi bekam.Jadi selepas kerja kitaorang pun pergi bekam kat satu tempat nie dekat Jalan Kuari.Nama pakcik nie Haji Shukor kalau nak contact dia buleh takde hal nombor telefon dia 0192588900 sebab kalo korang nak tanya jalan baik korang telefon dia terus lagi senang.

Tujuan berbekam nie ialah kita keluarkan darah kotor dengan angin supaya badan kita rasa sedap sikit.Kalau tak salah aku ini amalan nabi masa zaman dulu kala dan tak buleh buat hari selasa pantang larang dia atas alasan apa aku pun tak tahu..hahahhaha..Ok..Haji Shukor nie ada banyak buat jenis perkhidmatan termasuk resdung dan mengurut.Harga korang telefon sendiri.Jadi kat sini aku mengambil peluang ini untuk kongsi ngan korang semua.Tak mahal kitaorang kena pun dalam RM 30.Pelakon utama dia macam biasa ar si Fitry sebab cameraman tak buleh nak rakam diri sendiri jadi terimalah tayangan perdana FITRY KENA BEKAM tayangan di musim cuti sekolah.


Awal process...kasi pump kuat sikit haji...

Nie kasi sedut angin keluar dulu..

Nie dah start ada darah...erghhh!!!

Sempat posing lagi tu...

Banyak giler darah cam air coke jer...









                                                                                                                                                              

No comments:

Post a Comment