Pages

Sunday, December 26, 2010

AFF Suzuki Cup Final 1st Leg Malaysia vs Indonesia Highlights

Tanggal 26 hb adalah tarikh di mana pasukan bolasepak Malaysia telah membuat sejarah di mana Malaysia menewaskan Indonesia 3 - 0.Stadium penuh sesak dengan para penyokong di mana saya sendiri sukar mendapat tempat untuk melihat kerana rata rata semua nya penuh dengan penyokong yg bersemangat untuk menyokong Malaysia.

 Saya juga bersemangat sehingga tidak sedar bahawa saya telah tiba di tempat duduk penyokong indonesia.Itu pun saya sedar setelah mereka melaungakan nama Indonesia , apalagi saya pun terus cabut lar..Demi memberi sokongan kepada Pasukan Malaysia saya sanggup memanjat pagar(tapi tiket ada ar...hehehhe) dan akhirnya saya baru mendapat tempat atau spot yg cantik untuk tengok perlawanan walaupun perlawanan dah bermula lebih kurang 20 minit...Tapi kepuasan melihat pasukan Malaysia membelasah Indonesia sebanyak 3- 0 memang berbaloi..Bravo Malaysia!!!Teruskan tahap prestasi yang amat cemerlang..Kalo pemain tu STAR pun tapi kalau tak ada team work atau pun tiada semangat asyik ingat duit jer baik tak payah...Bravo to K.Rajagopal kerana berjaya mencari bintang muda yang lebih bersinar..Inilah corak perlawanan yang saya nantikan untuk pasukan Malaysia terasa macam tengok Manchester United main pulak....Once Again Bravo To Malaysia...


No comments:

Post a Comment